Prem "<< Previous" per a notícies anteriors
Prem "Next >>" per a notícies més recents
Mirjam 't Lam s'uneix a Oikocredit com a Directora de Finances i Risc
Mirjam 't Lam s'uneix a Oikocredit com a Directora de Finances i Risc

La Mirjam 't Lam s'unirà a Oikocredit, inversor d'impacte social i cooperativa mundial, com a Directora de Finances i Risc, a partir del 16 de novembre de 2020.
S'uneix a Oikocredit des de la companyia d'inversions africana Arise, on va passar gairebé quatre anys com a Directora de Risc Financer (CFRO) i va exercir un paper important en la creació de l'organització, fundada per FMO, Norfund, Norfinance i Rabobank.
En Thos Gieskes, Director Executiu d’Oikocredit, va afirmar: "Estem encantats de donar-li la benvinguda a la Mirjam a Oikocredit. La seva experiència en finances per al desenvolupament a tot el món serà molt valuosa per a nosaltres. Esperem continuar construint sobre els nostres assoliments i avançar cap al futur amb la Mirjam com la nostra Directora de Finances i Risc".
Arxiu
de gener 2021
de novembre 2020
- 27/11 - Per què les pimes són importants per a Oikocredit?
- 13/11 - Informe trimestral del tercer trimestre: Mantenir l'estabilitat
- 10/11 - Mirjam 't Lam s'uneix a Oikocredit com a Directora de Finances i Risc
d’octubre
de setembre
- 18/09 - Darrere l'Informe d'Impacte 2020 [entrevista]
- 08/09 - Oikocredit llança el seu Informe d'Impacte 2020
d’agost
de juny
de maig
- 28/05 - Oikocredit i les energies renovables: una entrevista amb en David ten Kroode
- 25/05 - Informe trimestral: Resistint la crisi
- 06/05 - Oikocredit revisa la proposta de dividends
- 05/05 - Fundación Oikocredit crea fondo solidario contra el coronavirus
- 01/05 - Oikocredit i altres inversors d'impacte acorden principis de coordinació davant el coronavirus
d’abril
- 28/04 - El cafè, el cacau i el coronavirus [Entrevista]
- 14/04 - Els inversors d'impacte es comprometen conjuntament a fer costat a les comunitats de baixos ingressos en la crisi de Covid-19
- 10/04 - Impacte social en la pandèmia: com Oikocredit ajuda als seus socis a combatre-la [blog]