Prem "<< Previous" per a notícies anteriors
Prem "Next >>" per a notícies més recents
Oikocredit Catalunya presentem el Balanç Social del 2015
Oikocredit Catalunya presentem el Balanç Social del 2015

Oikocredit Catalunya hem presentat el Balanç Social del 2015 que impulsa la Xarxa d'Economia Solidària (XES), en una clara aposta per la transparència i el rendiment de comptes. Aquest document se suma als que ja elaborem, com la memòria anual, l'informe econòmic i l'auditoria externa; i als que es fan des d'Oikocredit Internacional, com l'informe anual i l'informe d'acompliment social.
Els principals avenços duts a terme per Oikocredit Catalunya durant l’exercici 2015 inclouen la millora dels processos d'informació i control interns, d'adequació als canvis en el marc legal vigent, la participació en xarxes i plataformes diverses, així com activitats enfocades a l'increment de la transparència i la participació dels socis/es.
Oikocredit Catalunya presentem el balanç coincidint amb la publicació de l'informe agregat de “L’Estat del Mercat Social Català”, un document que aglutina les dades de les 105 organitzacions que han fet balanç social i de les 219 que es van incorporar al mapa Pam a Pam durant el 2015, entre les quals també hi som Oikocredit.
El Balanç Social de la XES és un document que descriu i mesura les aportacions socials, laborals, professionals i ecològiques, fetes per una organització al llarg d'un exercici. El balanç, que impulsa la XES des del 2008, vol posar en relleu les cooperatives, altres empreses i entitats de l'economia solidària que s'organitzen de manera democràtica i participativa i miren de ser respectuoses amb el medi i operen des de l'honestedat i el compromís.
> Aquí pots descarregar el balanç social complet d’Oikocredit Catalunya pel 2015
Title | Filesize | MIME-type | ||
---|---|---|---|---|
![]() | Bal-Social-Oikocredit-Catalunya-Exercici-2015.pdf | 59.4 kB | application/pdf | ![]() |
Arxiu de notícies
octubre 2019
setembre
- 12/09 - Oikocredit Catalunya a fires de tardor, no te les perdis
- 03/09 - Participa a l’Study Tour 2020 d’Oikocredit a Ghana!
abril
- 15/04 - Assemblea General Ordinària 2019 de l'Associació Oikocredit Catalunya
- 04/04 - A Oikocredit Catalunya estem ampliant la nostra Junta Directiva, afegeix-t’hi!
març
febrer
octubre 2018
- 31/10 - Nou cafè tertúlia Oikocredit sobre el moviment de desinversió en combustibles fòssils
- 29/10 - Oikocredit participem un any més a la FESC i hi presentem un nou llibre coral sobre els valors i reptes de les Finances Ètiques
abril
- 24/04 - A Oikocredit Catalunya volem ampliar la nostra Junta Directiva, afegeix-t’hi!
- 24/04 - Assemblea General Ordinària d'Oikocredit Catalunya 2018
març
- 12/03 - Primer cafè tertúlia d'enguany: Parlem de Sobirania Alimentària!
- 07/03 - A Oikocredit Catalunya ens sumem a la vaga feminista del 8 de març
gener
desembre 2017
octubre
- 20/10 - Oikocredit Catalunya i les Finances Ètiques, a la FESC2017
- 09/10 - Dossiers EsF: “La inversió d’impacte”