Gwen van Berne és nomenada Directora de Finances i Riscos

Gwen van Berne començarà el seu treball de Directora de Finances i Riscos el 9 de maig de 2022.
La Gwen compta amb 23 anys d'experiència en el sector dels serveis financers i va ser l'anterior Directora Financera de RIPE NCC, un registre d'Internet que dóna suport a les operacions d'Internet a tot el món.
Des del principi de la seva carrera, la Gwen ha exercit diverses funcions en ABN AMRO Bank i ara, exercirà com a Directora de Finances i Riscos en Oikocredit, Gwen proporcionarà lideratge i experiència en finances i riscos a nivell estratègic per a tota l'organització. També dirigirà les funcions del departament d'Informes Integrats i Control.
Mirjam 't Lam, Directora General d'Oikocredit, va dir: "Estem desitjant donar la benvinguda a Gwen al nostre equip i a Oikocredit. La seva experiència en la direcció d'una funció combinada de finances i riscos, la seva experiència com a executiva i no executiva actuant en un entorn de múltiples parts interessades, en combinació amb la seva motivació i passió per aconseguir un impacte social positiu, afegiran valor a la nostra cooperativa".
Arxiu
d’abril 2022
- 21/04 - Resultats financers per al 2021: consecució i recuperació
- 21/04 - Informe del quart trimestre del 2021: Èxit i recuperació
- 19/04 - Gwen van Berne és nomenada Directora de Finances i Riscos
de març
de febrer
- 27/02 - Dones que inspiren. 8 històries de dones poderoses
- 24/02 - [Blog:] L'home que no coneix la seva història està condemnat a repetir-la
- 23/02 - Activitats d’Oikocredit a prop teu
- 01/02 - La col·laboració entre Oikocredit i Opportunity International donarà suport a una educació de qualitat assequible per a les famílies desfavorides
de gener
- 17/01 - Una enquesta digital mostra els canvis socials des de la perspectiva dels clients de les organitzacions sòcies d'Oikocredit
- 10/01 - Entrevista amb la Mirjam 't Lam, nova Directora General d’Oikocredit
- 04/01 - Missatge d'Any Nou: Mirant cap endarrere i avançant
de desembre 2021
- 17/12 - El temps de l'alegria i la història de la Pietat (Mercy)
- 07/12 - Oikocredit inverteix 2 milions d'euros per fer créixer l'energia solar a l’Àfrica
- 06/12 - Presentació del nou enfocament d'Oikocredit centrat en la comunitat: aprendre de les organitzacions sòcies
de novembre
- 30/11 - IDH Farmfit Fund i Oikocredit co-inverteixen a Aldea Global per a fer costat als petits productors de cafè de Nicaragua
- 16/11 - Informe trimestral del tercer trimestre del 2021: Un optimisme cautelós
- 16/11 - Mirjam 't Lam nomenada Directora General d’Oikocredit
- 04/11 - Desenvolupament de capacitats per a l'agricultura [entrevista]