Oikocredit va participar a Biocultura ON

Les tres associacions de suport i l'equip de voluntariat de Madrid, vam participar en la versió en línia de Biocultura 2021 que es va celebrar del 21 al 23 de gener..
La pandèmia ha obligat les finances ètiques a reinventar-se. Per això, Oikocredit Catalunya, Sevilla, Euskadi i el grup de voluntariat de Madrid vam participar a la fira Biocultura On 2021.
En ella vam atendre un estand virtual en el qual vam compartir informació sobre el que fem en diferents àmbits, com les finances inclusives, l'agricultura sostenible, el Comerç Just o les energies renovables.
Precisament durant la fira vam oferir la xerrada "Endollades a les energies renovables a traves de les finances ètiques", dinamitzada pel coordinador d'Oikocredit Euskadi, el Joseba Larriba, en la qual es van poder veure el treball de diverses empreses i cooperatives a les que Oikocredit dóna suport en aquest sector.
Archivo
julio 2022
- 27/07 - Oikocredit inverteix 2,7 milions d'euros a Africa Negoce Industries per donar suport a la cadena de valor de l'anacard a Benín
- 07/07 - Celebra el Dia mundial del cacau amb comerç just!
- 07/07 - Oikocredit i ElectriFI donen suport a l'energia no connectada a la xarxa pels kenians de baixos ingressos amb Solar Panda
- 07/07 - [NOTA DE PREMSA] Oikocredit reforça el seu lideratge amb un nou equip executiu
junio
- 29/06 - Oikocredit dona suport a una nova plataforma de cafè per a prestadors d'impacte
- 28/06 - El Sol: font d'energia per reduir la pobresa als països del Sud
- 21/06 - Oikocredit s’uneix a DFC, Norfund i responsAbility en un vehicle de finançament per a "impactar a milions"
- 17/06 - Oikocredit celebra la 46a Assemblea General Anual
- 13/06 - [NOTA DE PREMSA] Nova associació entre Aqua for All i Oikocredit per invertir en aigua i sanejament comunitari
- 04/06 - Conrear cotó per a les comunitats
- 02/06 - Fort impuls per donar a conèixer Oikocredit
- 01/06 - ‘Desconstruint l'ensenyament de l'economia' REDEFES
mayo
- 30/05 - Informe del primer trimestre del 2022: Els esdeveniments internacionals influeixen en els resultats
- 16/05 - Oikocredit convida a les seves organitzacions sòcies a l’Assemblea General Anual de juny
- 13/05 - [Blog] Invertir en Comerç Just és impulsar canvis al Sud
- 11/05 - Celebrant 15 anys amb Oikocredit: entrevista a Caroline Mulwa
- 10/05 - Oikocredit dona suport als serveis financers a Amèrica Llatina
- 03/05 - Reflexionar i impulsar l’impacte: blog de Mirjam't Lam